Prema dokumentu, u koji imao uvid Frans pres, Dojče ban bi mogao da od Vlade (koja je jedini akcionar), dobije između "6,9 i 8,4 milijardi evra" kako bi prevazišao probleme zbog drastičnog smanjenja železničkog saobraćaja.

Nemačka železnica bi mogla da izgubi između 11 i 13,5 milijardi evra u periodu 2020-2024, prema scenariju koji razmatra nemačka vlada.

Novac bi mogao da brzo stigne, sa prvom tranšom od 4,5 milijardi evra već narednih sedmica.

Berlin takođe radi na povećanju maksimalnog iznosa duga odobrenog ovoj grupi, koji je sada ograničen na 25,4 milijarde evra.

Međutim, te mere mora da odobri Evropska komisija, kao i budžetska komisija Donjeg doma nemačkog parlamenta Bundestag, precizira se u dokumentu.

Dojče ban nije želeo da prokomentariše za Frans pres ova saznanja pre sastanka Nadzornog odbora koji se sastaje u petak.

Putnički saobraćaj je u aprilu smanjen za 80 do 90 odsto, a teretni saobraćaj za 40 odsto.

Ovaj pad saobraćaja je usledio nakon 2019. godine kada je Dojče ban zabeležio rekordan promet.

Velika nemačka grupa za aviosaobraćaj Lufthanza takođe pregovara sa državom o pomoći od devet milijardi evra, koji bi obuhvatio i delimičnu nacionalizaciju grupe kako bi se izbegao bankrot kompanije zbog pandemije korona virusa. Avioprevoznik je blizu dogovora, iako se Bavarska buni protiv naionalizacije.