Diskonteri u Srbiji uskoro dobijaju velikog konkurenta. Posle najava da bi i na srpsko tržište mogao kao konkurencija Lidlu da dođe prehrambeni diskontni lanac Eurospin, sad se konkurencija najavljuje i u domenu gde je u Srbiji tržište veoma tanko – diskontima odeće i obuće.
Poljski lanac Pepco planira da uskoro i zvanično uđe na srpsko maloprodajno tržište, najavljuje Ritejl Srbija (RetailSerbia).
Pepco već više od godinu dana radi na uspostavljanju svog tima u Srbiji, dok se u narednih nekoliko meseci očekuje i otvaranje prvih prodavnica.
Kompanija se nekoliko poslednjih godina već nalazi na tržištu Slovenije, Hrvatske i Bugarske, Rumunija, Slovenije i Mađarske.
Zajedno sa matičnom Poljskom ima 1.600 diskont prodavnica u kojima prodaje odeću, obuću, stvari za kuću i baštu, igračke i ukrasne predmete. Ukupno 3.800 proizvoda iz 30 grupa.
Pepco zapošljava 16.000 radnika i nalazi se u vlasništvu južnoafričke grupacije Steinho International Holdings, koja na srpskom tržištu posluje sa Emeceta (Emmezeta) robnim kućama u Beogradu, Čačku i Nišu.
Kompanija Pepco trenutno gradi najveći logistički centar u Mađarskoj u koji će investirati više od 80 miliona evra, piše RitejlSrbija.