• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kuvar

Nekome ti podaci mogu da deluju neverovatno, ali istina je, da su kod nas novine sa najvećim tiražom jedan list posvećen kulinarstvu!

I, da je ubedljivo najprofitabilniji, jer su mu troškovi daleko manji od bilo kojeg štampanog konkurenta. Saradnja sa čitaocima je ne samo izuzetno dobra nego i više nego korisna, jer je, praktično, glavni izvor sadržaja narednih brojeva lista.

Odlična ideja, dobra organizacija i, eto dobro započetog posla. I to u oblasti koju mnogi nisu mogli ni da zamisle kao tiražnu. A istina je da je kuvanje široko rasprostranjena veština, kreacija, strast, zanimacija... U tzv. guglovanju samo reči cooking dobije se ni manje ni više nego pet stotina i sedamdeset miliona odgovora! Na našem ili našim jezicima reč hleb tako daje čak trideset i šest miliona odgovora, recepti i hrana više od šesnaest miliona, a pojam kuhinja dva i po miliona objašnjenja.

Kao gurman, ne odolim ja ovim povodom i kupim taj list, pa otvorim nekoliko naših sajtova sa receptima. Sve veoma dobro plasirano, pregledno i praktično. Za pohvalu, iako imam i neke manje zamerke. Ono što je, medjutim, najzanimljivije jeste angažovanost čitalaca.

Broj korisnih saveta koji se medjusobno upućuju i podrška onima koji su još početnici kraj šporeta, nešto je što se odmah primeti. Uz takvu nesebičnu pomoć bi, valjda, i onaj koji nikad ni jaje nije ispržio naučio, u kratkom roku, mnogo toga. A da ne pominjem šta se sve i za malo para, zaista, može napraviti, ukoliko je čovek vičan kulinarskim veštinama. Sjajno je, čak, koliko je mogućnosti da se što-šta ukusno zgotovi od onog što je ostalo u frižideru ili špajzu, a što, inače, ne retko propada i baca se.

Kuvanje je, zapravo, odličan i efikasan način štednje. Podstiče, takodje, kreativnu hedonističku crtu ako je, možda, iz raznoraznih razloga potiskivana dotle. A biti u ovo vreme koliko-toliko hedonista, i to još za sitne pare, i nije baš mala stvar.

Način komunikacije ovih čitalaca je direktan, konkretan i, na momente toliko slikovit, da bi i sitog mogao da nagna da još malo omasti ili zasladi brk. Uopšte, pozitivne energije ne manjka. Naprotiv - preliva. I, sve skupa je to, zapravo, jedno dobro, kvalitetno i korisno druženje. U, doduše nešto zatvorenijem, krugu, ali ljude ne treba na silu uvlačiti ni u šta, pa ni u sve ovo, ako to sami ne žele.

Kada sve zajedno posmatram, imam utisak da je ovde reč o ljudima koje, verovatno, vidjam svakodnevno, koji su raznih zanimanja i kojima je kulinarstvo hobi, relaksacija, prilika za druženje i - praktična ušteda. A hrana je, prema mnogim pokazateljima, i dalje najveća stavka u kućnim budžetima.

Niko mi se od prijatelja do sada nije poveravao ili hvalio da je bog zna kakav kuvar, jer, verovatno, i nisu neki majstori u kuhinji. Za sebe skromno mogu da kažem da sam, za sada, materijal koji bi mogao da napreduje.

Nego, da se vratim na početak ovog teksta, odnosno na novine ili list sa receprtima i sajtove iste fele. Lepo izgledaju, dakle, pregledni su, solidno organizovani, ali su skromno okićeni reklamama. No, i bez toga oni se, kako vidim, dobro razvijaju. Ni kriza im, verovatno, ništa neće moći, jer su im gotovo svi troškovi svedeni na minimum, a mislim da nije daleko ni vreme kad ih neće zaobilaziti ni veliki proizvodjači hrane i kulinarske opreme.

Sa mnogo razloga.


Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Kolumnisti