
Kako je Tanjugu rečeno u toj kompaniji, u distributivnim centrima u Beogradu, Novom Sadu i Subotici prodavaće se već pripremljeni paketići po ceni od 250 dinara u kojima je 10 do 15 proizvoda dovoljnih za pet užina.
Cilja akcije "Magični doručak" je da deci olakša boravak u školi i učini ga prijatnijim i ove školske godine, a sakupljanjem odabranih namirnica po spisku koje su dostavile škole biće omogućeno da deca imaju i međuobroke i užine.
Takođe, cilj akcije je i da skrene pažnju javnosti na probleme dece sa posebnim potrebama i promoviše solidarnost sa socijalno ugroženim grupama.
U Beogradu postoji 16 osnovnih škola koje pohađa 2.300 dece sa posebnim potrebama, dok u Vojvodini sedam škola ima oko 2.200 dece od koje neka ili nemaju nikakav obrok tokom nastave ili je on veoma oskudan.
Ono što je zajedničko za sve škole jeste da oko 80 odsto dece koja imaju smetnje u razvoju, pripadaju socijalno ugroženoj kategoriji jer potiču iz siromašnih porodica, a situacija je još ozbiljnija ove godine zbog izrazitijeg lošeg materijalnog stanja roditelja ili staratelja dece sa posebnim potrebama.
U većini škola koje pohađaju deca sa posebnim potrebama, održava se celodnevna nastava i deca borave u školi od 7.00 do 17.00 časova, tokom kojih bi trebalo da imaju doručak, ručak i užine između obroka. Većina škola raspolaže jedino budžetskim sredstvima koje država odvaja za ove potrebe, a ona su ograničena zbog čega većina đaka u njima ima samo doručak i ručak, što je često i jedini obrok ovoj deci u toku dana.
Banka hrane, Credit Agricole Srbija i trgovinski lanac METRO Keš end keri već treći put organizuju humanitarnu akciju "Magični doručak".
Od 19. septembra svi koji su želeli da se priključe akciji i obraduju jednog đaka specijalnim paketom sa nalepnicom "Vile Dobrile", koji sadrži užinu za pet dana, mogli su to da učine uplatom 250 dinara u filijalama Credit Agricole banke širom Srbije.
Prehrambene kompanije Foodland, Wunder, EcoFood, Marbo, Pionir, Čokolend, Medela i Neoplanta biće prijatelji projekta i pokloniće svoje proizvode školama za decu sa posebnim potrebama.
U prethodne dve akcije sakupljeno je više od 10 tona namirnica čime je obezbeđena užina za oko 5.145 mališana.
(Tanjug)
Cilja akcije "Magični doručak" je da deci olakša boravak u školi i učini ga prijatnijim i ove školske godine, a sakupljanjem odabranih namirnica po spisku koje su dostavile škole biće omogućeno da deca imaju i međuobroke i užine.
Takođe, cilj akcije je i da skrene pažnju javnosti na probleme dece sa posebnim potrebama i promoviše solidarnost sa socijalno ugroženim grupama.
U Beogradu postoji 16 osnovnih škola koje pohađa 2.300 dece sa posebnim potrebama, dok u Vojvodini sedam škola ima oko 2.200 dece od koje neka ili nemaju nikakav obrok tokom nastave ili je on veoma oskudan.
Ono što je zajedničko za sve škole jeste da oko 80 odsto dece koja imaju smetnje u razvoju, pripadaju socijalno ugroženoj kategoriji jer potiču iz siromašnih porodica, a situacija je još ozbiljnija ove godine zbog izrazitijeg lošeg materijalnog stanja roditelja ili staratelja dece sa posebnim potrebama.
U većini škola koje pohađaju deca sa posebnim potrebama, održava se celodnevna nastava i deca borave u školi od 7.00 do 17.00 časova, tokom kojih bi trebalo da imaju doručak, ručak i užine između obroka. Većina škola raspolaže jedino budžetskim sredstvima koje država odvaja za ove potrebe, a ona su ograničena zbog čega većina đaka u njima ima samo doručak i ručak, što je često i jedini obrok ovoj deci u toku dana.
Banka hrane, Credit Agricole Srbija i trgovinski lanac METRO Keš end keri već treći put organizuju humanitarnu akciju "Magični doručak".
Od 19. septembra svi koji su želeli da se priključe akciji i obraduju jednog đaka specijalnim paketom sa nalepnicom "Vile Dobrile", koji sadrži užinu za pet dana, mogli su to da učine uplatom 250 dinara u filijalama Credit Agricole banke širom Srbije.
Prehrambene kompanije Foodland, Wunder, EcoFood, Marbo, Pionir, Čokolend, Medela i Neoplanta biće prijatelji projekta i pokloniće svoje proizvode školama za decu sa posebnim potrebama.
U prethodne dve akcije sakupljeno je više od 10 tona namirnica čime je obezbeđena užina za oko 5.145 mališana.
(Tanjug)
Pridruži se MONDO zajednici.