Ciljni uzrast kampanje su devojčice stare između 7 i 10 godina, koje su bombardovane reklamama i sve su ranije zabrinute za svoj spoljašnji izgled.

Više od 80 odsto malih Amerikanki uzrasta od 10 godina boje se da su gojazne, a među nešto starijima, njih između 40 i 70 odsto ne voli neke delove svog tela. Samopouzdanje im je na najnižem nivou između 12. i 15. godine.

Zato se sada u Njujorku može pročitati na autobusima, u podzemnoj železnici, na telefonskim kabinama poruka: "Ja sam devojčica, lepa sam kakva jesam".

Fotografije prikazuju 15 nasmešnijih devojčica koje predstavljaju njujoršku raznolikost - one igraju košarku, šah, jedna drži knjigu, neke trče...

Takođe, neke od njih imaju višak kilograma, neke protezu za zube, jedna devojčica je u invalidskim kolicima. Ono što govore je različito je, ali je naglasak stavljen na njihove kvalitete. Jedna je duhovita i zabavna, druga ekstrovertirana kreativna sanjalica, jedna je znatiželjna i inteligentna...

"Njujork je jedan od gradova s najvećom raznolikošću, grad je pun jakih žena koje uspevaju na svim područjima", kazao je gradonačelnik Majkl Blumberg povodom pokretanja kampanje.

"S druge strane, sve mlađe devojčice se bore sa slikom o samoj sebi, što ima ozbiljne posledice na javno zdravlje - javljaju se poremećaji u ishrani, prekomerno opijanje, gojaznost i prerani polni odnosi", dodao je gradonačelnik.

Iako 63 odsto devojčica zna da slike slavnih žena koje se predstavljaju javnosti nisu realne, ali ipak u velikom postotku (60 odsto) upoređuju svoja tela s telima manekenki, a njih 48 odsto žele da budu mršave kao one.