Kako se pokazalo na Salonu automobila u Šangaju, NR Kina kao tržište budućnosti ima protekciju i u drugim detaljima.
Diode u farovima "oktavije" su standardne, antene ne prekidaju i integrisane su u zadnje staklo, a brendirani radio aparati su sastavni deo opreme.
"Moguće je da ćemo neke od tih stvari, a zanimljiva su na primer LED svetla, uvoziti iz Kine", rekao je za praški ekonomski dnevnik "Hospodaržske novini", direktor "Škode" Vinfrid Valand, koji je u centralu kompanije u Mladu Boleslav došao sa čela kineskog odeljenja "Folskvagena".
Valand je potvrdio da će kineskih delova u češkim automobilima verovatno biti sve više.
Bolji modeli za Kineze ne važe samo za "škodu". Limuzine su standardno produžene za nekoliko centimetara iako prvobitna nudi dovoljno prostora i Evropljanima koji su viši od prosečnog Kineza. Za šest centimetara će zato porasti i model "škoda jeti" (Yeti) čija će proizvodnja početi 2013. godine. U osnovnoj verziji u Kini nećete dobiti tako ogoljen model kao u Evropi.
Nove tehnologije se još brže primenjuju kod kineskih proizvođača. Uglavnom je to oprema kojom se trude da skrenu pažnju na sebe.
Navigacija sa hard diskom, koju fabrike automobila u Evropi naplaćuju više stotina evra, u NR Kini je dostupna i u najjeftinijim vozilima.
(Tanjug)
Diode u farovima "oktavije" su standardne, antene ne prekidaju i integrisane su u zadnje staklo, a brendirani radio aparati su sastavni deo opreme.
"Moguće je da ćemo neke od tih stvari, a zanimljiva su na primer LED svetla, uvoziti iz Kine", rekao je za praški ekonomski dnevnik "Hospodaržske novini", direktor "Škode" Vinfrid Valand, koji je u centralu kompanije u Mladu Boleslav došao sa čela kineskog odeljenja "Folskvagena".
Valand je potvrdio da će kineskih delova u češkim automobilima verovatno biti sve više.
Bolji modeli za Kineze ne važe samo za "škodu". Limuzine su standardno produžene za nekoliko centimetara iako prvobitna nudi dovoljno prostora i Evropljanima koji su viši od prosečnog Kineza. Za šest centimetara će zato porasti i model "škoda jeti" (Yeti) čija će proizvodnja početi 2013. godine. U osnovnoj verziji u Kini nećete dobiti tako ogoljen model kao u Evropi.
Nove tehnologije se još brže primenjuju kod kineskih proizvođača. Uglavnom je to oprema kojom se trude da skrenu pažnju na sebe.
Navigacija sa hard diskom, koju fabrike automobila u Evropi naplaćuju više stotina evra, u NR Kini je dostupna i u najjeftinijim vozilima.
(Tanjug)
"Neka me streljaju, okrenuću se ka zidu, ni 'a' neću reći": Blažić opet šokirao na suđenju - Znam šta me čeka u zatvoru
Mondo ukrštenica za 26. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Tuča u Skupštini Srbije! Guranje, čupanje, prskanje, a Ana Brnabić pozvala obezbeđenje (Foto, video)
Primim 160€ penziju, a samo ugalj i drva koštaju 355: Težak život Ukrajinaca, mnogi uzeli rusko državljanstvo
Sloboda Mićalović ima povrede glave: Otkriveno stanje poznate glumice nakon tuče u Zemunu