BMW X4: I dalje veoma atraktivan (TEST)

Zašto testirati auto čija je premijera bila pre četiri godine? Jer ima plavo-beli propeler i skoro 13 hiljada razloga.

MONDO/Marko Tanasković 

Kada je predstavljen 2014. mnogi su pitali BMW šta će im X4, kad je tu s jedne strane SUV X3, a s druge krosover X6, "kome" su postavljali isto pitanje sedam godina ranije.

Ali odgovor je jasan – X4 je zlatna sredina između SUV-a i (pre)velikog krosovera.

A odgovor je dalo i tržište. Popularnost SUV/krosover modela nikad nije bila veća. Jednostavno ljudi vole da su na visokoj poziciji. Uz to X4 nudi i jaku notu sportskog kupea.

Tome svakako doprinose dimenzije. X4 je od modela X6 kraći 21 centimetar i niži za 6 centimetara, što mu daje skladniju siluetu, dok je za 4 centimetara niži od prethodne generacije modela X3, s kojim deli platformu.

Prednja maska jasno govori da je u pitanju jedan pravi pripadnik BMW-ove X generacije. Masivni "bubrezi" dominiraju kljunom i veoma su lepo uklopljeni sa svetlima, koja su na testnom modelu (M paket opreme) bi-ksenonska.

Osim svetala, M paket je doneo i mnogo druge dodatne opreme. Spolja gleda, tu je M aerodinamički paket, kao i 19-inčne felna sa "run-flat" gumama. Auto se oslanja na adaptivno M vešanje.

U kabini su nas dočekala veoma udobna i profilisana prednja sportska sedišta, koja lepo obuhvataju vozača i suvozača. Kao što smo napisali sedi se visoko, ali i pored toga ne postoji osećaj da ste u nekom kabastom terencu.

Ispred vozača je klasično BMW okruženje. Odličan sportski volan je presvučen kožom i veoma je ugodan za upravljanje. Sportskom osećaju doprinose i polugice osmostepenog menjača, koji ćete verovatno koristiti veoma retko.

Instrument tabla je jednostavna i pregledna sa analognim pokazivačima. U njenom donjem delu se nalazi lepo uklopljen displej koji prikazuje različite parametre, poput spoljašnje temperature, prosečne brzine i potrošnje, detalje s tempomata…

BMW X4 test akcija
MONDO/Marko Tanasković 

Ekran, osetljiv na dodir, postavljen je na vrh centralne konzole i odlikuje se dobrom rezolucijom i reprodukcijom boja. Prikazuje zaista veliki broj parametara odličnog BMW-ovog iDrive info-zabavnog sistema, koga osim preko ekrana, možete kontrolisati i preko čuvenog kružnog testera idealno smeštenog između sedišta. Inače, površina tog tastera je osetljiva na dodir, pa se može koristiti za, recimo, zumiranje mapa pomoću dva prsta (kao na telefonu).

Vrhunski komfor napred je prenesen i na zadnja sedišta i nije ugrožen spuštenim krovom, jer su i sama sedišta niže pozicionirana nego u modelu X3.

Prtljažnik je zapremine 500 litara i garantuje dovoljno prostora za prtljag i za duža porodična putovanja.

A sad je na red došlo da startujemo motor. Pod haubom testne "iks-četvorke" je bio osnovni dizelaš  zapremine dva litra sa 190 "konja". Snage ima sasvim dovoljno u svim režimima vožnje, koja predstavlja pravo zadovoljstvo. X4 je serijski opremljen xDrive pogonom koji snagu prenosi na sva četiri točka.

BMW X4 test akcija
MONDO/Marko Tanasković 

Jedino što nam je nedostajalo u kabini jeste preglednost pozadi zbog spuštenog krova i masivnih zadnjih stubova. 

Međutim, veliki retrovizori (automatski se spuštaju kad menjač ubacite u rikverc), parking-senzori, a posebno zadnja kamera s naprednim softverom za prepoznavanje prepreka, čine da se vožnja unazad, kao i parkiranje obavlja veoma jednostavno.

Naveli smo vam jedno desetak razloga zašto je X4 dobra kupovina, a sada vam predstavljamo još njih više od 12 hiljada.

Naime, ove godine stiže druga generacija ovog krosovera, tako da se trenutno aktuelni model nudi po znatno nižoj ceni.

Model koji smo mi vozili, X4 xDrive 20d sa M paketom opreme, sada košta 50.990 evra, umesto nepune 64 hiljade.

Ako ste ljubitelj krosovera i finansije vam dozvoljavaju ovakav luksuz, onda je vašoj potrazi došao kraj.

Pogledajte celokupnu galeriju fotografija:

MONDO/Marko Tanasković BMW X4 test

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

MONDO/Marko Tanasković 

Kada je predstavljen 2014. mnogi su pitali BMW šta će im X4, kad je tu s jedne strane SUV X3, a s druge krosover X6, "kome" su postavljali isto pitanje sedam godina ranije.

Ali odgovor je jasan – X4 je zlatna sredina između SUV-a i (pre)velikog krosovera.

A odgovor je dalo i tržište. Popularnost SUV/krosover modela nikad nije bila veća. Jednostavno ljudi vole da su na visokoj poziciji. Uz to X4 nudi i jaku notu sportskog kupea.

Tome svakako doprinose dimenzije. X4 je od modela X6 kraći 21 centimetar i niži za 6 centimetara, što mu daje skladniju siluetu, dok je za 4 centimetara niži od prethodne generacije modela X3, s kojim deli platformu.

Prednja maska jasno govori da je u pitanju jedan pravi pripadnik BMW-ove X generacije. Masivni "bubrezi" dominiraju kljunom i veoma su lepo uklopljeni sa svetlima, koja su na testnom modelu (M paket opreme) bi-ksenonska.

Osim svetala, M paket je doneo i mnogo druge dodatne opreme. Spolja gleda, tu je M aerodinamički paket, kao i 19-inčne felna sa "run-flat" gumama. Auto se oslanja na adaptivno M vešanje.

U kabini su nas dočekala veoma udobna i profilisana prednja sportska sedišta, koja lepo obuhvataju vozača i suvozača. Kao što smo napisali sedi se visoko, ali i pored toga ne postoji osećaj da ste u nekom kabastom terencu.

Ispred vozača je klasično BMW okruženje. Odličan sportski volan je presvučen kožom i veoma je ugodan za upravljanje. Sportskom osećaju doprinose i polugice osmostepenog menjača, koji ćete verovatno koristiti veoma retko.

Instrument tabla je jednostavna i pregledna sa analognim pokazivačima. U njenom donjem delu se nalazi lepo uklopljen displej koji prikazuje različite parametre, poput spoljašnje temperature, prosečne brzine i potrošnje, detalje s tempomata…

BMW X4 test akcija
MONDO/Marko Tanasković 

Ekran, osetljiv na dodir, postavljen je na vrh centralne konzole i odlikuje se dobrom rezolucijom i reprodukcijom boja. Prikazuje zaista veliki broj parametara odličnog BMW-ovog iDrive info-zabavnog sistema, koga osim preko ekrana, možete kontrolisati i preko čuvenog kružnog testera idealno smeštenog između sedišta. Inače, površina tog tastera je osetljiva na dodir, pa se može koristiti za, recimo, zumiranje mapa pomoću dva prsta (kao na telefonu).

Vrhunski komfor napred je prenesen i na zadnja sedišta i nije ugrožen spuštenim krovom, jer su i sama sedišta niže pozicionirana nego u modelu X3.

Prtljažnik je zapremine 500 litara i garantuje dovoljno prostora za prtljag i za duža porodična putovanja.

A sad je na red došlo da startujemo motor. Pod haubom testne "iks-četvorke" je bio osnovni dizelaš  zapremine dva litra sa 190 "konja". Snage ima sasvim dovoljno u svim režimima vožnje, koja predstavlja pravo zadovoljstvo. X4 je serijski opremljen xDrive pogonom koji snagu prenosi na sva četiri točka.

BMW X4 test akcija
MONDO/Marko Tanasković 

Jedino što nam je nedostajalo u kabini jeste preglednost pozadi zbog spuštenog krova i masivnih zadnjih stubova. 

Međutim, veliki retrovizori (automatski se spuštaju kad menjač ubacite u rikverc), parking-senzori, a posebno zadnja kamera s naprednim softverom za prepoznavanje prepreka, čine da se vožnja unazad, kao i parkiranje obavlja veoma jednostavno.

Naveli smo vam jedno desetak razloga zašto je X4 dobra kupovina, a sada vam predstavljamo još njih više od 12 hiljada.

Naime, ove godine stiže druga generacija ovog krosovera, tako da se trenutno aktuelni model nudi po znatno nižoj ceni.

Model koji smo mi vozili, X4 xDrive 20d sa M paketom opreme, sada košta 50.990 evra, umesto nepune 64 hiljade.

Ako ste ljubitelj krosovera i finansije vam dozvoljavaju ovakav luksuz, onda je vašoj potrazi došao kraj.

Pogledajte celokupnu galeriju fotografija:

MONDO/Marko Tanasković BMW X4 test

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

MONDO/Marko Tanasković 

Kada je predstavljen 2014. mnogi su pitali BMW šta će im X4, kad je tu s jedne strane SUV X3, a s druge krosover X6, "kome" su postavljali isto pitanje sedam godina ranije.

Ali odgovor je jasan – X4 je zlatna sredina između SUV-a i (pre)velikog krosovera.

A odgovor je dalo i tržište. Popularnost SUV/krosover modela nikad nije bila veća. Jednostavno ljudi vole da su na visokoj poziciji. Uz to X4 nudi i jaku notu sportskog kupea.

Tome svakako doprinose dimenzije. X4 je od modela X6 kraći 21 centimetar i niži za 6 centimetara, što mu daje skladniju siluetu, dok je za 4 centimetara niži od prethodne generacije modela X3, s kojim deli platformu.

Prednja maska jasno govori da je u pitanju jedan pravi pripadnik BMW-ove X generacije. Masivni "bubrezi" dominiraju kljunom i veoma su lepo uklopljeni sa svetlima, koja su na testnom modelu (M paket opreme) bi-ksenonska.

Osim svetala, M paket je doneo i mnogo druge dodatne opreme. Spolja gleda, tu je M aerodinamički paket, kao i 19-inčne felna sa "run-flat" gumama. Auto se oslanja na adaptivno M vešanje.

U kabini su nas dočekala veoma udobna i profilisana prednja sportska sedišta, koja lepo obuhvataju vozača i suvozača. Kao što smo napisali sedi se visoko, ali i pored toga ne postoji osećaj da ste u nekom kabastom terencu.

Ispred vozača je klasično BMW okruženje. Odličan sportski volan je presvučen kožom i veoma je ugodan za upravljanje. Sportskom osećaju doprinose i polugice osmostepenog menjača, koji ćete verovatno koristiti veoma retko.

Instrument tabla je jednostavna i pregledna sa analognim pokazivačima. U njenom donjem delu se nalazi lepo uklopljen displej koji prikazuje različite parametre, poput spoljašnje temperature, prosečne brzine i potrošnje, detalje s tempomata…

BMW X4 test akcija
MONDO/Marko Tanasković 

Ekran, osetljiv na dodir, postavljen je na vrh centralne konzole i odlikuje se dobrom rezolucijom i reprodukcijom boja. Prikazuje zaista veliki broj parametara odličnog BMW-ovog iDrive info-zabavnog sistema, koga osim preko ekrana, možete kontrolisati i preko čuvenog kružnog testera idealno smeštenog između sedišta. Inače, površina tog tastera je osetljiva na dodir, pa se može koristiti za, recimo, zumiranje mapa pomoću dva prsta (kao na telefonu).

Vrhunski komfor napred je prenesen i na zadnja sedišta i nije ugrožen spuštenim krovom, jer su i sama sedišta niže pozicionirana nego u modelu X3.

Prtljažnik je zapremine 500 litara i garantuje dovoljno prostora za prtljag i za duža porodična putovanja.

A sad je na red došlo da startujemo motor. Pod haubom testne "iks-četvorke" je bio osnovni dizelaš  zapremine dva litra sa 190 "konja". Snage ima sasvim dovoljno u svim režimima vožnje, koja predstavlja pravo zadovoljstvo. X4 je serijski opremljen xDrive pogonom koji snagu prenosi na sva četiri točka.

BMW X4 test akcija
MONDO/Marko Tanasković 

Jedino što nam je nedostajalo u kabini jeste preglednost pozadi zbog spuštenog krova i masivnih zadnjih stubova. 

Međutim, veliki retrovizori (automatski se spuštaju kad menjač ubacite u rikverc), parking-senzori, a posebno zadnja kamera s naprednim softverom za prepoznavanje prepreka, čine da se vožnja unazad, kao i parkiranje obavlja veoma jednostavno.

Naveli smo vam jedno desetak razloga zašto je X4 dobra kupovina, a sada vam predstavljamo još njih više od 12 hiljada.

Naime, ove godine stiže druga generacija ovog krosovera, tako da se trenutno aktuelni model nudi po znatno nižoj ceni.

Model koji smo mi vozili, X4 xDrive 20d sa M paketom opreme, sada košta 50.990 evra, umesto nepune 64 hiljade.

Ako ste ljubitelj krosovera i finansije vam dozvoljavaju ovakav luksuz, onda je vašoj potrazi došao kraj.

Pogledajte celokupnu galeriju fotografija:

MONDO/Marko Tanasković BMW X4 test

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.