Odlična Škodina ideja: I benzin i gas i baterije

U prevodu, sve samo ne dizel!

Škoda je otkrila kakav pogon planira za nedavno predstavljeni koncept "vižn X" (Vision X).

Ovaj koncept je treći SUV/krosover češke kompanije. Nakon "kodiaka" i "karoka", red je došao da se predstavi i mali gradski "terenac".

undefined ŠKODA VISION X

"Vižn X" se odlikuje prepoznatljivim Škodinim dizajnom, prevelikim 20-inčnim točkovima, panoramskim staklenim krovom, kao i FlexGreen boja eksterijera, koja je odlično uklopljena s crnim krovom. 

Ono što posebno izdvaja ovaj model je poseban hibridni pogon. Naime, sistem se sastoji od 1,5-litarskog TSI G-TEC, koji je posebno dizajniran da može da radi na TNG (tečni naftni gas) i razvija 130 konjskih snaga uz 250 Nm obrtnog momenta, i elektro-motora koji je smešten na zadnjoj osovini.

TSI motor snagu prenosi na prednju, a elektro-motor pokreće zadnju osovinu. Na taj način, "vižn X" ima pogon na prednje ili zadnje točkove, kao i na "sva četiri".

Zahvaljujući konfiguraciji motora, ovaj model je i prvo vozilo s pogonom na sva četiri točka koje nema kardansko vratilo, što je uticalo i na smanjenje ukupne mase.

Automobil ima tri rezervoara – dva za gas i jedan za benzin, čiji raspored možete videti i na ilustraciji. Prema ovom crtežu, tu su i dva seta 48V baterija. Ukupna autonomija iznosu 650 kilometara.

"Vižn X" do 100 km/h ubrzava za 9,3 sekunde, a maksimalna brzina je 200 km/h i emituje samo 89 grama CO2 po pređenom kilometru.

Podsećamo da će premijera ovog veoma zanimljivog koncepta biti održana na Salonu automobila u Ženevi koji počinje sledeće nedelje.

Škoda je otkrila kakav pogon planira za nedavno predstavljeni koncept "vižn X" (Vision X).

Ovaj koncept je treći SUV/krosover češke kompanije. Nakon "kodiaka" i "karoka", red je došao da se predstavi i mali gradski "terenac".

undefined ŠKODA VISION X

"Vižn X" se odlikuje prepoznatljivim Škodinim dizajnom, prevelikim 20-inčnim točkovima, panoramskim staklenim krovom, kao i FlexGreen boja eksterijera, koja je odlično uklopljena s crnim krovom. 

Ono što posebno izdvaja ovaj model je poseban hibridni pogon. Naime, sistem se sastoji od 1,5-litarskog TSI G-TEC, koji je posebno dizajniran da može da radi na TNG (tečni naftni gas) i razvija 130 konjskih snaga uz 250 Nm obrtnog momenta, i elektro-motora koji je smešten na zadnjoj osovini.

TSI motor snagu prenosi na prednju, a elektro-motor pokreće zadnju osovinu. Na taj način, "vižn X" ima pogon na prednje ili zadnje točkove, kao i na "sva četiri".

Zahvaljujući konfiguraciji motora, ovaj model je i prvo vozilo s pogonom na sva četiri točka koje nema kardansko vratilo, što je uticalo i na smanjenje ukupne mase.

Automobil ima tri rezervoara – dva za gas i jedan za benzin, čiji raspored možete videti i na ilustraciji. Prema ovom crtežu, tu su i dva seta 48V baterija. Ukupna autonomija iznosu 650 kilometara.

"Vižn X" do 100 km/h ubrzava za 9,3 sekunde, a maksimalna brzina je 200 km/h i emituje samo 89 grama CO2 po pređenom kilometru.

Podsećamo da će premijera ovog veoma zanimljivog koncepta biti održana na Salonu automobila u Ženevi koji počinje sledeće nedelje.

Škoda je otkrila kakav pogon planira za nedavno predstavljeni koncept "vižn X" (Vision X).

Ovaj koncept je treći SUV/krosover češke kompanije. Nakon "kodiaka" i "karoka", red je došao da se predstavi i mali gradski "terenac".

undefined ŠKODA VISION X

"Vižn X" se odlikuje prepoznatljivim Škodinim dizajnom, prevelikim 20-inčnim točkovima, panoramskim staklenim krovom, kao i FlexGreen boja eksterijera, koja je odlično uklopljena s crnim krovom. 

Ono što posebno izdvaja ovaj model je poseban hibridni pogon. Naime, sistem se sastoji od 1,5-litarskog TSI G-TEC, koji je posebno dizajniran da može da radi na TNG (tečni naftni gas) i razvija 130 konjskih snaga uz 250 Nm obrtnog momenta, i elektro-motora koji je smešten na zadnjoj osovini.

TSI motor snagu prenosi na prednju, a elektro-motor pokreće zadnju osovinu. Na taj način, "vižn X" ima pogon na prednje ili zadnje točkove, kao i na "sva četiri".

Zahvaljujući konfiguraciji motora, ovaj model je i prvo vozilo s pogonom na sva četiri točka koje nema kardansko vratilo, što je uticalo i na smanjenje ukupne mase.

Automobil ima tri rezervoara – dva za gas i jedan za benzin, čiji raspored možete videti i na ilustraciji. Prema ovom crtežu, tu su i dva seta 48V baterija. Ukupna autonomija iznosu 650 kilometara.

"Vižn X" do 100 km/h ubrzava za 9,3 sekunde, a maksimalna brzina je 200 km/h i emituje samo 89 grama CO2 po pređenom kilometru.

Podsećamo da će premijera ovog veoma zanimljivog koncepta biti održana na Salonu automobila u Ženevi koji počinje sledeće nedelje.