Nemački vozači za čistiji vazduh

Zahvaljujući sunovratu dizela, imamo novog evropskog lidera

Nemačka je pretekla Norvešku i postala najveće evropsko tržište električnih automobila.

Prodaja vozila sa električnim motorima skočila je u Nemačkoj u prvom tromesečju 2018. godine za 70 odsto na 17.574 automobila, potisnuvši Norvešku sa liderske pozicije po broju električnih automobila, prema podacima Evropskog udruženja proizvođača automobila, izveštava Blumberg.

Norveška i dalje lider - u procentima

Ovaj podatak obuhvata potpuno električne automobile, kao što je "BMW i3", kao i punjive hibride poput "tojote prius".

Popularnost električnih automobila je posledica neverovatnog pada prodaje dizelaša, kao i saznanja nemačkih građana da žive u zagađenim celinama, što je rezultovalo i čuvenoj odluci suda Lajpcigu da dozvoli zabranu ulaza u centre gradova automobilima sa EURO 5 i starijim dizel motorima.

Inače, najveći nemački proizvođači automobila, Folksvagen, Dajmler i BMW vrše izmene na svojim linijama za montažu kako bi odgovorili strožim evropskim propisima o motorima sa unutrašnjim sagorevanjem, donetim nakon "dizelgejta", odnosno Folksvagenovog skandala sa emisijom gasova 2015. godine.

Ovo je prvih šest tržišta po prodaji punjivih električnih i hibridnih modela u 2017.:

Kina - 579.000 jedinica; 2,3 odsto učešće u prodaji novih automobila

SAD - 199.826; 1,2 odsto

Norveška - 58.190; 36,7 odsto

Japan - 56.000; 1,3 odsto

Nemačka - 54,495; 1,6 odsto

Velika Britanija - 44.751; 1,8 odsto

Kada električni automobil postaje isplativiji od benzinca i dizelaša?

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

Nemačka je pretekla Norvešku i postala najveće evropsko tržište električnih automobila.

Prodaja vozila sa električnim motorima skočila je u Nemačkoj u prvom tromesečju 2018. godine za 70 odsto na 17.574 automobila, potisnuvši Norvešku sa liderske pozicije po broju električnih automobila, prema podacima Evropskog udruženja proizvođača automobila, izveštava Blumberg.

Norveška i dalje lider - u procentima

Ovaj podatak obuhvata potpuno električne automobile, kao što je "BMW i3", kao i punjive hibride poput "tojote prius".

Popularnost električnih automobila je posledica neverovatnog pada prodaje dizelaša, kao i saznanja nemačkih građana da žive u zagađenim celinama, što je rezultovalo i čuvenoj odluci suda Lajpcigu da dozvoli zabranu ulaza u centre gradova automobilima sa EURO 5 i starijim dizel motorima.

Inače, najveći nemački proizvođači automobila, Folksvagen, Dajmler i BMW vrše izmene na svojim linijama za montažu kako bi odgovorili strožim evropskim propisima o motorima sa unutrašnjim sagorevanjem, donetim nakon "dizelgejta", odnosno Folksvagenovog skandala sa emisijom gasova 2015. godine.

Ovo je prvih šest tržišta po prodaji punjivih električnih i hibridnih modela u 2017.:

Kina - 579.000 jedinica; 2,3 odsto učešće u prodaji novih automobila

SAD - 199.826; 1,2 odsto

Norveška - 58.190; 36,7 odsto

Japan - 56.000; 1,3 odsto

Nemačka - 54,495; 1,6 odsto

Velika Britanija - 44.751; 1,8 odsto

Kada električni automobil postaje isplativiji od benzinca i dizelaša?

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

Nemačka je pretekla Norvešku i postala najveće evropsko tržište električnih automobila.

Prodaja vozila sa električnim motorima skočila je u Nemačkoj u prvom tromesečju 2018. godine za 70 odsto na 17.574 automobila, potisnuvši Norvešku sa liderske pozicije po broju električnih automobila, prema podacima Evropskog udruženja proizvođača automobila, izveštava Blumberg.

Norveška i dalje lider - u procentima

Ovaj podatak obuhvata potpuno električne automobile, kao što je "BMW i3", kao i punjive hibride poput "tojote prius".

Popularnost električnih automobila je posledica neverovatnog pada prodaje dizelaša, kao i saznanja nemačkih građana da žive u zagađenim celinama, što je rezultovalo i čuvenoj odluci suda Lajpcigu da dozvoli zabranu ulaza u centre gradova automobilima sa EURO 5 i starijim dizel motorima.

Inače, najveći nemački proizvođači automobila, Folksvagen, Dajmler i BMW vrše izmene na svojim linijama za montažu kako bi odgovorili strožim evropskim propisima o motorima sa unutrašnjim sagorevanjem, donetim nakon "dizelgejta", odnosno Folksvagenovog skandala sa emisijom gasova 2015. godine.

Ovo je prvih šest tržišta po prodaji punjivih električnih i hibridnih modela u 2017.:

Kina - 579.000 jedinica; 2,3 odsto učešće u prodaji novih automobila

SAD - 199.826; 1,2 odsto

Norveška - 58.190; 36,7 odsto

Japan - 56.000; 1,3 odsto

Nemačka - 54,495; 1,6 odsto

Velika Britanija - 44.751; 1,8 odsto

Kada električni automobil postaje isplativiji od benzinca i dizelaša?

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.