"Reno kaptur": Nastavak u odličnom ritmu (TEST)

Mali gradski krosover će se odlično snaći i na otvorenom putu, van gradske vreve

Osveženi "reno kaptur" nastavlja uspešnu priču koju je započeo original pre pet godina.

Kada se pojavio 2013. "kaptur" je privukao mnoge ljubitelje, a posebno ljubiteljke simpatičnih gradskih automobila. Napravljen na osnovi "klia", ovaj gradski krosover bio je pun pogodak u segmentu koji je tad krenuo da raste neverovatnom brzinom.

U međuvremenu, konkurencija je narasla pa je prošle godine ovaj model podmlađen. Na prvi pogled, razlike između novog i starog model čestito i da nema. Međutim, zagledanjem postaje jasno da se radi o novom modelu. Svetla su doživela najveću promenu i sada su odlično uklopljena u novi dizajn "kaptura".

Model koji smo vozili bio je opremljen odličnim LED svetlima i napred i nazad. Dizajn ovih zadnjih je posebno atraktivan sa zanimljivim 3D efektom. Nova su i dnevna svetla, kao i elegantni migavci.

Unutar vozila mesta ima za četiri odrasle osobe, a zadržana je opcija jednostavnog pomeranja zadnje klupe. Na taj način se povećava, odnosno smanjuje prtljažni prostor. Za ovu klasu, gepek je prilično veliki (maksimalno 455 litara). Kako je ovolika zapremina nepotrebna u svakodnevnom korišćenju, na raspolaganju je veoma praktična polica koja podiže pod prtljažnika i olakšava odlaganje i uzimanje stvari.

"Kaptur" je zamišljen i kao vozilo za porodicu s malom decom. Shodno tome, omogućeno je skidanje i pranje presvlaka, a leđa prednjih sedišta imaju zaštitu od čvrste plastike, koja štiti vozača od "masiranja" dečijim nožicama. Uz to se i lako čisti.

Tu je i dosta prostora za odlaganje sitnica, a posebno je zanimljiva poveća "fijoka" smeštena ispred suvozača. Zanimljivo rešenje, koje ima i jednu veliku menu. Teško se otvara ako je suvozač dugonog.

Vozačka pozicija je odlična. Očekivano, sedi se malo više, što doprinosi boljoj preglednosti. Vozaču su na raspolaganju i asistenti koji pružaju dodatni osećaj sigurnosti. U retrovizorima je smešten indikator "mrtvog ugla", ugrađena je i zadnja kamera, kao i prednji i zadnji parking senzori, čiji se rad lepo čuje, a i vidi na sedmoinčnom centralnom ekranu.

Kod parking senzora smo primetili i jednu korisnu novinu. Naime, u zavisnosti od položaja volana, odnosno točkova, određena polja će biti zasenčena što je pokazatelj da je ta strana vozila "sigurna" prilikom kretanja.

 Testni model je bio opremljen R-link Evolution info-zabavnim sistemom. Ovo moderno rešenje na pregledan način pruža brojne informacije bord-kompjutera. A tu su standardne opcije, poput navigacije, radija, multimedijalnog plejera i povezivanja sa pametnim telefonom.

Sve opcije rade prilično glatko i brzo, i što je veoma bitno ne odvlače previše pažnju vozača.

Svakako najbitnija karakteristika ovog modela se nalazi ispod haube. U pitanju je moderni turbo benzinski motor od 1,2 litra sa 120 konjskih snaga, koji je uparenim sa preciznim šestostepenim ručnim menjačem.

Odziv na papučicu gasa je odličan, pa će "kaptur" sa 1.2 TCE motorom do 100 km/h stići za manje od deset sekundi. Maksimalna brzina iznosi neočekivanih i pomalo preteranih 182 kilometara na sat, jer ovo nije automobil za brzinske rekorde, ali će se zato odlično snaći prilikom preticanja.

Nov stil vožnje

Treba napomenuti da ćete ručicu menjača koristiti i češće nego što ste navikli jer je pomenuti turbobenzinac prilično trom u nižim obrtajima, odnosno pre aktiviranja turbine. Ovo ne treba gledati kao manu, već kao drugačiji stil vožnje na koji se čovek navikne već nakon par dana.

U zavisnosti od stila vožnje biće i potrošnja. Prvih dana testiranja, "kaptura" smo vozili kao klasične atmosferske benzince. Rezultat – prosečna potrošnja od 8,5 litara. Međutim, kada smo krenuli da češće koristimo menjač, ona je pala na ispod sedam litara na pređenih 100 kilometara.

Sve ovo ide u prilog nameni ovog "renoa". U pitanju gradski krosover kojim se bez problema možete uputiti i na neki duži put van grada i krstariti brzinom od 120 na sat pri ugodnih 2.500 obrtaja u minutu.

Iako i dalje ima odlične MPV modele, Reno se uspešno transformisao u proizvođača primamljivih SUV i krosover modela. Uz to nije zaboravljena ni klasična ponuda, pa ovaj francuski proizvođač ima trenutno jednu od najširih ponuda – od "tvinga", preko "senika" i "kađara", pa sve do "talismana" i "espasa".

Testirali smo novi "reno senik"

"Kaptur" se odlično pozicionirao, i to ne samo u sopstvenom dvorištu, već i međ' nimalo naivnom konkurencijom. Kao dokaz ovoj tvrdnji dovoljno je pogledati gradske ulice.

Pogledajte kompletnu galeriju fotogarafija:

undefined reno kaptur 2018

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

Osveženi "reno kaptur" nastavlja uspešnu priču koju je započeo original pre pet godina.

Kada se pojavio 2013. "kaptur" je privukao mnoge ljubitelje, a posebno ljubiteljke simpatičnih gradskih automobila. Napravljen na osnovi "klia", ovaj gradski krosover bio je pun pogodak u segmentu koji je tad krenuo da raste neverovatnom brzinom.

U međuvremenu, konkurencija je narasla pa je prošle godine ovaj model podmlađen. Na prvi pogled, razlike između novog i starog model čestito i da nema. Međutim, zagledanjem postaje jasno da se radi o novom modelu. Svetla su doživela najveću promenu i sada su odlično uklopljena u novi dizajn "kaptura".

Model koji smo vozili bio je opremljen odličnim LED svetlima i napred i nazad. Dizajn ovih zadnjih je posebno atraktivan sa zanimljivim 3D efektom. Nova su i dnevna svetla, kao i elegantni migavci.

Unutar vozila mesta ima za četiri odrasle osobe, a zadržana je opcija jednostavnog pomeranja zadnje klupe. Na taj način se povećava, odnosno smanjuje prtljažni prostor. Za ovu klasu, gepek je prilično veliki (maksimalno 455 litara). Kako je ovolika zapremina nepotrebna u svakodnevnom korišćenju, na raspolaganju je veoma praktična polica koja podiže pod prtljažnika i olakšava odlaganje i uzimanje stvari.

"Kaptur" je zamišljen i kao vozilo za porodicu s malom decom. Shodno tome, omogućeno je skidanje i pranje presvlaka, a leđa prednjih sedišta imaju zaštitu od čvrste plastike, koja štiti vozača od "masiranja" dečijim nožicama. Uz to se i lako čisti.

Tu je i dosta prostora za odlaganje sitnica, a posebno je zanimljiva poveća "fijoka" smeštena ispred suvozača. Zanimljivo rešenje, koje ima i jednu veliku menu. Teško se otvara ako je suvozač dugonog.

Vozačka pozicija je odlična. Očekivano, sedi se malo više, što doprinosi boljoj preglednosti. Vozaču su na raspolaganju i asistenti koji pružaju dodatni osećaj sigurnosti. U retrovizorima je smešten indikator "mrtvog ugla", ugrađena je i zadnja kamera, kao i prednji i zadnji parking senzori, čiji se rad lepo čuje, a i vidi na sedmoinčnom centralnom ekranu.

Kod parking senzora smo primetili i jednu korisnu novinu. Naime, u zavisnosti od položaja volana, odnosno točkova, određena polja će biti zasenčena što je pokazatelj da je ta strana vozila "sigurna" prilikom kretanja.

 Testni model je bio opremljen R-link Evolution info-zabavnim sistemom. Ovo moderno rešenje na pregledan način pruža brojne informacije bord-kompjutera. A tu su standardne opcije, poput navigacije, radija, multimedijalnog plejera i povezivanja sa pametnim telefonom.

Sve opcije rade prilično glatko i brzo, i što je veoma bitno ne odvlače previše pažnju vozača.

Svakako najbitnija karakteristika ovog modela se nalazi ispod haube. U pitanju je moderni turbo benzinski motor od 1,2 litra sa 120 konjskih snaga, koji je uparenim sa preciznim šestostepenim ručnim menjačem.

Odziv na papučicu gasa je odličan, pa će "kaptur" sa 1.2 TCE motorom do 100 km/h stići za manje od deset sekundi. Maksimalna brzina iznosi neočekivanih i pomalo preteranih 182 kilometara na sat, jer ovo nije automobil za brzinske rekorde, ali će se zato odlično snaći prilikom preticanja.

Nov stil vožnje

Treba napomenuti da ćete ručicu menjača koristiti i češće nego što ste navikli jer je pomenuti turbobenzinac prilično trom u nižim obrtajima, odnosno pre aktiviranja turbine. Ovo ne treba gledati kao manu, već kao drugačiji stil vožnje na koji se čovek navikne već nakon par dana.

U zavisnosti od stila vožnje biće i potrošnja. Prvih dana testiranja, "kaptura" smo vozili kao klasične atmosferske benzince. Rezultat – prosečna potrošnja od 8,5 litara. Međutim, kada smo krenuli da češće koristimo menjač, ona je pala na ispod sedam litara na pređenih 100 kilometara.

Sve ovo ide u prilog nameni ovog "renoa". U pitanju gradski krosover kojim se bez problema možete uputiti i na neki duži put van grada i krstariti brzinom od 120 na sat pri ugodnih 2.500 obrtaja u minutu.

Iako i dalje ima odlične MPV modele, Reno se uspešno transformisao u proizvođača primamljivih SUV i krosover modela. Uz to nije zaboravljena ni klasična ponuda, pa ovaj francuski proizvođač ima trenutno jednu od najširih ponuda – od "tvinga", preko "senika" i "kađara", pa sve do "talismana" i "espasa".

Testirali smo novi "reno senik"

"Kaptur" se odlično pozicionirao, i to ne samo u sopstvenom dvorištu, već i međ' nimalo naivnom konkurencijom. Kao dokaz ovoj tvrdnji dovoljno je pogledati gradske ulice.

Pogledajte kompletnu galeriju fotogarafija:

undefined reno kaptur 2018

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

Osveženi "reno kaptur" nastavlja uspešnu priču koju je započeo original pre pet godina.

Kada se pojavio 2013. "kaptur" je privukao mnoge ljubitelje, a posebno ljubiteljke simpatičnih gradskih automobila. Napravljen na osnovi "klia", ovaj gradski krosover bio je pun pogodak u segmentu koji je tad krenuo da raste neverovatnom brzinom.

U međuvremenu, konkurencija je narasla pa je prošle godine ovaj model podmlađen. Na prvi pogled, razlike između novog i starog model čestito i da nema. Međutim, zagledanjem postaje jasno da se radi o novom modelu. Svetla su doživela najveću promenu i sada su odlično uklopljena u novi dizajn "kaptura".

Model koji smo vozili bio je opremljen odličnim LED svetlima i napred i nazad. Dizajn ovih zadnjih je posebno atraktivan sa zanimljivim 3D efektom. Nova su i dnevna svetla, kao i elegantni migavci.

Unutar vozila mesta ima za četiri odrasle osobe, a zadržana je opcija jednostavnog pomeranja zadnje klupe. Na taj način se povećava, odnosno smanjuje prtljažni prostor. Za ovu klasu, gepek je prilično veliki (maksimalno 455 litara). Kako je ovolika zapremina nepotrebna u svakodnevnom korišćenju, na raspolaganju je veoma praktična polica koja podiže pod prtljažnika i olakšava odlaganje i uzimanje stvari.

"Kaptur" je zamišljen i kao vozilo za porodicu s malom decom. Shodno tome, omogućeno je skidanje i pranje presvlaka, a leđa prednjih sedišta imaju zaštitu od čvrste plastike, koja štiti vozača od "masiranja" dečijim nožicama. Uz to se i lako čisti.

Tu je i dosta prostora za odlaganje sitnica, a posebno je zanimljiva poveća "fijoka" smeštena ispred suvozača. Zanimljivo rešenje, koje ima i jednu veliku menu. Teško se otvara ako je suvozač dugonog.

Vozačka pozicija je odlična. Očekivano, sedi se malo više, što doprinosi boljoj preglednosti. Vozaču su na raspolaganju i asistenti koji pružaju dodatni osećaj sigurnosti. U retrovizorima je smešten indikator "mrtvog ugla", ugrađena je i zadnja kamera, kao i prednji i zadnji parking senzori, čiji se rad lepo čuje, a i vidi na sedmoinčnom centralnom ekranu.

Kod parking senzora smo primetili i jednu korisnu novinu. Naime, u zavisnosti od položaja volana, odnosno točkova, određena polja će biti zasenčena što je pokazatelj da je ta strana vozila "sigurna" prilikom kretanja.

 Testni model je bio opremljen R-link Evolution info-zabavnim sistemom. Ovo moderno rešenje na pregledan način pruža brojne informacije bord-kompjutera. A tu su standardne opcije, poput navigacije, radija, multimedijalnog plejera i povezivanja sa pametnim telefonom.

Sve opcije rade prilično glatko i brzo, i što je veoma bitno ne odvlače previše pažnju vozača.

Svakako najbitnija karakteristika ovog modela se nalazi ispod haube. U pitanju je moderni turbo benzinski motor od 1,2 litra sa 120 konjskih snaga, koji je uparenim sa preciznim šestostepenim ručnim menjačem.

Odziv na papučicu gasa je odličan, pa će "kaptur" sa 1.2 TCE motorom do 100 km/h stići za manje od deset sekundi. Maksimalna brzina iznosi neočekivanih i pomalo preteranih 182 kilometara na sat, jer ovo nije automobil za brzinske rekorde, ali će se zato odlično snaći prilikom preticanja.

Nov stil vožnje

Treba napomenuti da ćete ručicu menjača koristiti i češće nego što ste navikli jer je pomenuti turbobenzinac prilično trom u nižim obrtajima, odnosno pre aktiviranja turbine. Ovo ne treba gledati kao manu, već kao drugačiji stil vožnje na koji se čovek navikne već nakon par dana.

U zavisnosti od stila vožnje biće i potrošnja. Prvih dana testiranja, "kaptura" smo vozili kao klasične atmosferske benzince. Rezultat – prosečna potrošnja od 8,5 litara. Međutim, kada smo krenuli da češće koristimo menjač, ona je pala na ispod sedam litara na pređenih 100 kilometara.

Sve ovo ide u prilog nameni ovog "renoa". U pitanju gradski krosover kojim se bez problema možete uputiti i na neki duži put van grada i krstariti brzinom od 120 na sat pri ugodnih 2.500 obrtaja u minutu.

Iako i dalje ima odlične MPV modele, Reno se uspešno transformisao u proizvođača primamljivih SUV i krosover modela. Uz to nije zaboravljena ni klasična ponuda, pa ovaj francuski proizvođač ima trenutno jednu od najširih ponuda – od "tvinga", preko "senika" i "kađara", pa sve do "talismana" i "espasa".

Testirali smo novi "reno senik"

"Kaptur" se odlično pozicionirao, i to ne samo u sopstvenom dvorištu, već i međ' nimalo naivnom konkurencijom. Kao dokaz ovoj tvrdnji dovoljno je pogledati gradske ulice.

Pogledajte kompletnu galeriju fotogarafija:

undefined reno kaptur 2018

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.