Kad "tesla 3" naiđe na ležeći... (FOTO, VIDEO)

Ko ga bude vozio i u Srbiji, ne mora da brine zbog rupa na putu

Na svaki "mig" Elona Maska, direktora "tesla motorsa", gleda se veoma pažljivo. Tako je on preko Twittera najavio je da će i njihov najjeftiniji automobil, model 3, dobiti "pametno" vazdušno vešanje (Smart Air Suspension - SAS) narednog proleća. Reč je opciji koja omogućava vozaču lakše upravljanje vozilom bez obzira da li se vozi po snegu, savladava neku jaču uzbricu, ili prelazi preko ivičnjaka ili „ležećeg policajca“.

undefined tesla 3

Sve se podešava preko centralnog ekrana osetljivog na dodir, a zahvaljujući GPS-u, sistem pamti gde su se koja podešavanja desila, pa ih automatski primenjuje svaki sledeći put kada vozilo dođe do te lokacije. To znači da nećete morati da sami podešavate vešanje prilikom prelaska preko baš svakog „ležećeg“.

Tesla "na mukama" zbog modela 3

Zanimljivo je da su mišljenja korisnika bila podeljena – posebno dok je ovaj sistem bio dodatna oprema. Dok su ga jedni hvalili, drugi su bili mišljenja da ovo je moguće kvarljiv deo i da razlika od 4,5 cm između najnižeg i najvišeg setovanja nije vredna uloženog novca. Očigledno da u Palo Altu nisu slušali ove druge, pa su SAS ponudili kao standard. Prvo u modelima S i X, a od sledeće godine i „trojci“.

Pogledajte kako primena SAS izgleda na "tesla modelu S":

Zajedno sa SAS sistemom, model 3 će dobiti i dual motoropciju (svaka osovina ima svoj motor), koji je jedna omiljenih opcija među svim Tesla korisnicima i zbog koje su se čak neki odlučili da sačekaju sa poručivanjem novog modela.

Da li će ova najava smanjiti pomamu koja je nastala oko modela 3 ostaje da se vidi.

U svakom slučaju ni ovoj "tesli" ne bi trebalo da se desi da se zaglavi prilikom prelaska preko ivičnjaka kao bivšem američkom predsednik Obami u Irskoj:

Na svaki "mig" Elona Maska, direktora "tesla motorsa", gleda se veoma pažljivo. Tako je on preko Twittera najavio je da će i njihov najjeftiniji automobil, model 3, dobiti "pametno" vazdušno vešanje (Smart Air Suspension - SAS) narednog proleća. Reč je opciji koja omogućava vozaču lakše upravljanje vozilom bez obzira da li se vozi po snegu, savladava neku jaču uzbricu, ili prelazi preko ivičnjaka ili „ležećeg policajca“.

undefined tesla 3

Sve se podešava preko centralnog ekrana osetljivog na dodir, a zahvaljujući GPS-u, sistem pamti gde su se koja podešavanja desila, pa ih automatski primenjuje svaki sledeći put kada vozilo dođe do te lokacije. To znači da nećete morati da sami podešavate vešanje prilikom prelaska preko baš svakog „ležećeg“.

Tesla "na mukama" zbog modela 3

Zanimljivo je da su mišljenja korisnika bila podeljena – posebno dok je ovaj sistem bio dodatna oprema. Dok su ga jedni hvalili, drugi su bili mišljenja da ovo je moguće kvarljiv deo i da razlika od 4,5 cm između najnižeg i najvišeg setovanja nije vredna uloženog novca. Očigledno da u Palo Altu nisu slušali ove druge, pa su SAS ponudili kao standard. Prvo u modelima S i X, a od sledeće godine i „trojci“.

Pogledajte kako primena SAS izgleda na "tesla modelu S":

Zajedno sa SAS sistemom, model 3 će dobiti i dual motoropciju (svaka osovina ima svoj motor), koji je jedna omiljenih opcija među svim Tesla korisnicima i zbog koje su se čak neki odlučili da sačekaju sa poručivanjem novog modela.

Da li će ova najava smanjiti pomamu koja je nastala oko modela 3 ostaje da se vidi.

U svakom slučaju ni ovoj "tesli" ne bi trebalo da se desi da se zaglavi prilikom prelaska preko ivičnjaka kao bivšem američkom predsednik Obami u Irskoj:

Na svaki "mig" Elona Maska, direktora "tesla motorsa", gleda se veoma pažljivo. Tako je on preko Twittera najavio je da će i njihov najjeftiniji automobil, model 3, dobiti "pametno" vazdušno vešanje (Smart Air Suspension - SAS) narednog proleća. Reč je opciji koja omogućava vozaču lakše upravljanje vozilom bez obzira da li se vozi po snegu, savladava neku jaču uzbricu, ili prelazi preko ivičnjaka ili „ležećeg policajca“.

undefined tesla 3

Sve se podešava preko centralnog ekrana osetljivog na dodir, a zahvaljujući GPS-u, sistem pamti gde su se koja podešavanja desila, pa ih automatski primenjuje svaki sledeći put kada vozilo dođe do te lokacije. To znači da nećete morati da sami podešavate vešanje prilikom prelaska preko baš svakog „ležećeg“.

Tesla "na mukama" zbog modela 3

Zanimljivo je da su mišljenja korisnika bila podeljena – posebno dok je ovaj sistem bio dodatna oprema. Dok su ga jedni hvalili, drugi su bili mišljenja da ovo je moguće kvarljiv deo i da razlika od 4,5 cm između najnižeg i najvišeg setovanja nije vredna uloženog novca. Očigledno da u Palo Altu nisu slušali ove druge, pa su SAS ponudili kao standard. Prvo u modelima S i X, a od sledeće godine i „trojci“.

Pogledajte kako primena SAS izgleda na "tesla modelu S":

Zajedno sa SAS sistemom, model 3 će dobiti i dual motoropciju (svaka osovina ima svoj motor), koji je jedna omiljenih opcija među svim Tesla korisnicima i zbog koje su se čak neki odlučili da sačekaju sa poručivanjem novog modela.

Da li će ova najava smanjiti pomamu koja je nastala oko modela 3 ostaje da se vidi.

U svakom slučaju ni ovoj "tesli" ne bi trebalo da se desi da se zaglavi prilikom prelaska preko ivičnjaka kao bivšem američkom predsednik Obami u Irskoj: