Audi zna kad se pali "zeleno"

Nova tehnologija preporučuju brzinu kako bi se minimalno zaustavljali na semaforima

10

Zamislite kada biste znali kada se pali svako zeleno svetlo na semaforu.

Audijevo novo rešenje zna upravo to. Sistem GLOSA (Green Light Optimized Speed Advisory) projektovan je tako da komunicira sa saobraćajnom infrastrukturom i vozaču pruža, između ostalog i podatke o svetlima na semaforima.

Vozaču na digitalnoj instrument tabli izlazi informacija koje je svetlo upaljeno na narednom semaforu, koliko će još dugo ono biti aktivno i kojom brzinom treba da idete da biste prošli na zeleno.

Koliko vremena provodimo u saobraćajnim gužvama

Cela tehnologija je bazirana na komunikaciji vozila sa infrastrukturom (V2I), konkretno sa centralnim saobraćajnim sistemom koji kontroliše semafore.

Cilj sistema da smanji zaustavljanje na semaforima, ubrza saobraćaj, a samim tim smanji nivo zagađenja, ali i stresa u saobraćaju.

Tehnologija je već dostupna američkim kupcima modela A6, A7, A8 i Q8. Može da se koristi u 13 gradova SAD-a, među kojima su Dalas, Vašington, Las Vegas, Njujork, Feniks, Portland i San Francisko, pod uslovom da se vlasnik pretplati na sistem Audi Connect Prime.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

Zamislite kada biste znali kada se pali svako zeleno svetlo na semaforu.

Audijevo novo rešenje zna upravo to. Sistem GLOSA (Green Light Optimized Speed Advisory) projektovan je tako da komunicira sa saobraćajnom infrastrukturom i vozaču pruža, između ostalog i podatke o svetlima na semaforima.

Vozaču na digitalnoj instrument tabli izlazi informacija koje je svetlo upaljeno na narednom semaforu, koliko će još dugo ono biti aktivno i kojom brzinom treba da idete da biste prošli na zeleno.

Koliko vremena provodimo u saobraćajnim gužvama

Cela tehnologija je bazirana na komunikaciji vozila sa infrastrukturom (V2I), konkretno sa centralnim saobraćajnim sistemom koji kontroliše semafore.

Cilj sistema da smanji zaustavljanje na semaforima, ubrza saobraćaj, a samim tim smanji nivo zagađenja, ali i stresa u saobraćaju.

Tehnologija je već dostupna američkim kupcima modela A6, A7, A8 i Q8. Može da se koristi u 13 gradova SAD-a, među kojima su Dalas, Vašington, Las Vegas, Njujork, Feniks, Portland i San Francisko, pod uslovom da se vlasnik pretplati na sistem Audi Connect Prime.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

Zamislite kada biste znali kada se pali svako zeleno svetlo na semaforu.

Audijevo novo rešenje zna upravo to. Sistem GLOSA (Green Light Optimized Speed Advisory) projektovan je tako da komunicira sa saobraćajnom infrastrukturom i vozaču pruža, između ostalog i podatke o svetlima na semaforima.

Vozaču na digitalnoj instrument tabli izlazi informacija koje je svetlo upaljeno na narednom semaforu, koliko će još dugo ono biti aktivno i kojom brzinom treba da idete da biste prošli na zeleno.

Koliko vremena provodimo u saobraćajnim gužvama

Cela tehnologija je bazirana na komunikaciji vozila sa infrastrukturom (V2I), konkretno sa centralnim saobraćajnim sistemom koji kontroliše semafore.

Cilj sistema da smanji zaustavljanje na semaforima, ubrza saobraćaj, a samim tim smanji nivo zagađenja, ali i stresa u saobraćaju.

Tehnologija je već dostupna američkim kupcima modela A6, A7, A8 i Q8. Može da se koristi u 13 gradova SAD-a, među kojima su Dalas, Vašington, Las Vegas, Njujork, Feniks, Portland i San Francisko, pod uslovom da se vlasnik pretplati na sistem Audi Connect Prime.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

Komentari(10)
Mm
Mmm20.2.2019
To ce najbolje pomoci vadupolohovu ...da ne prolazi kroz crveno i naplatne rampe
Pr
Profa20.2.2019
To vladike odavno imaju u svojim Audijima. Samo je sistem malo drugačiji, staromodniji, nebeski…
to
tole20.2.2019
Gde su čari vožnje i sl. Kola po trista konja a ograničenja i kamera kolko oćeš.. pa aj sad nije mi jasno. Ovo kad stigne ovde , gore će preći na teleportaciu...