Korisnici gradskog prevoza ne gledaju blagonaklono na odredbu Bus Plusa koja stupa na snagu 15. jula, po kojoj će morati u autobuse i trolejbuse da ulaze na tačno određena vrata. Obaveza građana će biti da u vozila ulaze isključivo na prednja vrata, a izlaze na srednja, dok će u autobuse koji su zglobni moći za ulazak da koriste i zadnja vrata.
Neki autobusi su već obeleženi , na najopterećenijim linijama kao što su 16, 23 i 95, a možete ih prepoznati po velikim nalepnicama na vratima na kojima piše "ulaz" odnosno "izlaz". Do kraja godine će i vozila na ostalim linijama biti obeležena na isti način.
Sugrađani na koje je naišla ekipa Monda uglavnom se slažu da ova pravila neće zaživeti u praksi ili da će biti kratkog daha. Neki misle da će u ponedeljak biti i incidenata u kojijma će deblji kraj izvlačiti nedužni kontrolori. Ocene sugrađana se kreću od toga da Beogradu nisu potrebna takva pravila do toga da je to bezobrazluk vlasti.
Na 11 najfrekventnijih linija u vozilima će postojati stalna kontrola, a ti autobusi će biti i dodatno obeleženi nalepnicom koja građane obaveštava o tome. Kontrolori će se starati da se pravila ulaska u vozilo poštuju.
Iako su u medijima bile najavljene drakonske novčane kazne za sve koji ne poštuju "ulaz-izlaz" pravila, osim što u prevoz nećete moći da uđete bez plaćene karte, drugih "udaraca po džepu" neće biti.
"Nama i nije cilj da pišemo opomene i kazne kao do sada, već da naviknemo građane da moraju da plate kartu. Na ovaj način želimo da zaštitimo putnike koji uredno plaćaju svoju kartu", kaže član Gradskog veća Željko Ožegović.
Prodaja karata u Bus plus sistemu, po rečima Ožegovića, nije opala, čak je i u porastu ali se novom merom u gradskom prevozu ipak obezbeđuje bolja naplata i povećanje sredstava potrebnih za poboljšanje kvaliteta usluge.
Grad Beograd nije pionir u uvođenju reda u način ulaska u vozila gradskog prevoza, takva pravila postoje u mnogim evropskim gradovima, a najpoznatiji je London gde putnici uredno čekaju u redu za ulazak u autobus.
U Srbiji se regulisan ulazak i izlazak iz autobusa sprovodi u Novom Sadu bez ikakvih problema, a na isti način prevoz funkcioniše i u regionu, u Sarajevu i Banjaluci.
Za više Mondo TV video priloga posetite našu rubirku MondoTV, a ukoliko imate zanimljivu priču pošaljite nam mail na mondotv@wm.rs, ili nam šaljite linkove i poruke na Twitteru sa hashatagom #MondoTV.
(MONDO)
Neki autobusi su već obeleženi , na najopterećenijim linijama kao što su 16, 23 i 95, a možete ih prepoznati po velikim nalepnicama na vratima na kojima piše "ulaz" odnosno "izlaz". Do kraja godine će i vozila na ostalim linijama biti obeležena na isti način.
Sugrađani na koje je naišla ekipa Monda uglavnom se slažu da ova pravila neće zaživeti u praksi ili da će biti kratkog daha. Neki misle da će u ponedeljak biti i incidenata u kojijma će deblji kraj izvlačiti nedužni kontrolori. Ocene sugrađana se kreću od toga da Beogradu nisu potrebna takva pravila do toga da je to bezobrazluk vlasti.
Na 11 najfrekventnijih linija u vozilima će postojati stalna kontrola, a ti autobusi će biti i dodatno obeleženi nalepnicom koja građane obaveštava o tome. Kontrolori će se starati da se pravila ulaska u vozilo poštuju.
Iako su u medijima bile najavljene drakonske novčane kazne za sve koji ne poštuju "ulaz-izlaz" pravila, osim što u prevoz nećete moći da uđete bez plaćene karte, drugih "udaraca po džepu" neće biti.
"Nama i nije cilj da pišemo opomene i kazne kao do sada, već da naviknemo građane da moraju da plate kartu. Na ovaj način želimo da zaštitimo putnike koji uredno plaćaju svoju kartu", kaže član Gradskog veća Željko Ožegović.
Prodaja karata u Bus plus sistemu, po rečima Ožegovića, nije opala, čak je i u porastu ali se novom merom u gradskom prevozu ipak obezbeđuje bolja naplata i povećanje sredstava potrebnih za poboljšanje kvaliteta usluge.
Grad Beograd nije pionir u uvođenju reda u način ulaska u vozila gradskog prevoza, takva pravila postoje u mnogim evropskim gradovima, a najpoznatiji je London gde putnici uredno čekaju u redu za ulazak u autobus.
U Srbiji se regulisan ulazak i izlazak iz autobusa sprovodi u Novom Sadu bez ikakvih problema, a na isti način prevoz funkcioniše i u regionu, u Sarajevu i Banjaluci.
Za više Mondo TV video priloga posetite našu rubirku MondoTV, a ukoliko imate zanimljivu priču pošaljite nam mail na mondotv@wm.rs, ili nam šaljite linkove i poruke na Twitteru sa hashatagom #MondoTV.
(MONDO)
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Kraj serije "Sablja": Večeras gledamo finale trilera o ubistvu premijera Zorana Đinđića, evo šta nas očekuje
Srbija i Aleksa pregazili Dansku u Beogradu: Sad smo na Evropskom prvenstvu!
Primim 160€ penziju, a samo ugalj i drva koštaju 355: Težak život Ukrajinaca, mnogi uzeli rusko državljanstvo
"Dali smo sve da ubedimo Pešića da ostane": Petrušev objasnio šta je najveća razlika u reprezentaciji