Ukidanje Tojota V8 agregata, ukoliko su tačne vesti portala iz Japana, značilo bi verovatno kraj za model "lexus lc f", bar onaj sa ovim motorom ispod haube.
Na Tojotu, kao i druge proizvođače automobila, negativno je uticala pandemija koronavirusa i globalna kriza koja se tek očekuje a ovaj japanski brend inače je sklon ekološkoj budućnost, tj. hibridnim i električnim pogonima pa bi u prelaznom periodu mogao da usmeri svoj fokus na V6 motore sa turbopunjenjem.
Vest "izbacivanju osmice" je objavio japanski Mag-X, ali nije izneto previše detalja.
Ako je informacija tačna, to bi značilo i da je V8 sa dvostrukim turbo-motorom razvijen za trkačku verziju "lexus lc" za ovogodišnjih 24 sata Nurburgringu, otkazan.
Lexus se obavezao da će ovaj motor nakon toga ponuditi u budućim putničkim automobilima. Verovatno bi debitovao u dugoočekivanom modelu "lc f" naredne godine, ali za njega je u junu stigla vest da je Lexus odlučio da prekine taj projekat.
Očekivalo se da će novi tvin-turbo V8 zapremine 4 litra isporučivati više od 600 KS. U isto vreme se tvrdilo da je Tojota nastavila da razvija ovaj agregat. Kao i da će ga koristiti za svoje kamionete u Severnoj Americi.
(MONDO/Vrele gume)
Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.
Partizan razbio Zvezdu i odigrao najbolji meč sezone! Obradovićev tim dominirao, Grobari slavili pred Delijama
Srbija pregazila Dansku i ide na Eurobasket: Blistali Aleksa i Balša, a moglo je i ubedljivije!
Uhapšeno 11 osoba zbog pada nadstrešnice na Železničkoj stanici: Preti im do 12 godina zatvora
Partizan za 55 dana mora da sakupi milione evra: Rasim Ljajić otkrio koliko crno-beli duguju!
Mondo ukrštenica za 21. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!