• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

BANKA OJADILA ŽENU IZ VRNJAČKE BANJE! Svakog meseca joj sa računa NESTAJALO 3.000 dinara, a ovako su se pravdali!

Autor Sara Gajić

Od kako onlajn plaćanje koristi sve veći broj građana, češće dolazi do pritužbi i nepravilnosti.

 Banka uzimala pare sa računa Izvor: MONDO/Uroš Arsić

Među brojnim korisnicima onlajn usluga,  koje svakim danom postoje sve popularnije, je i M. R. iz Vrnjačke Banje koja je Narodnoj banci podnela pritužbu. Ona se požalila na rad banke u kojoj ima tekući račun nakon što je primetila da joj naknadu za osiguranje po stambenom kreditu, koju treba da plaća jednom godišnje, banka naplaćuje svakog meseca i to skoro dve godine.

"Korisnica M. R. iz Vrnjačke Banje podnela je pritužbu zbog toga što joj je banka naknadu u dinarskoj protivvrednosti iznosa od 3.000 dinara naplaćivala trajnim nalogom svakog meseca, po osnovu polise osiguranja građevinskih objekata domaćinstva i stvari po ugovoru o stambenom kreditu, umesto naplate jednom godišnje, kako je ugovoreno", navedeno je u najnovijem Izveštaju o rezultatima rada Sektora za zaštitu korisnika finansijskih usluga NBS.

Možda će vas zanimati

Narodna banka kao razlog za ovakav propust je navela grešku zaposlenih. "Banka je navela da je zaposleni u banci pogrešio prilikom otvaranja trajnog naloga, kada je, umesto da se nalog realizuje jednom u 12 meseci, postavljeno da se realizuje svakog meseca" navedeno je izveštaju NBS.

Dodaje se da je banka korisnici vratila iznos koji je preplatila 67.909 dinara. To je oko 580 evra, a tolika pretplata znači da je gospođi iz Vrnjačke Banje banka greškom naplaćivala naknadu za osiguranje 22 meseca, odnosno skoro dve godine.

Iz NBS navode da je pored preplate, banka korisnici M.R. vratila i iznos na ime kursnih razlika i zakonske zatezne kamate.

"Ukupan materijalni efekat za korisnicu je oko 100.000 dinara", navedeno je u izveštaju NBS. Slučaj ove klijentkinje M.R. samo je jedan od nekoliko primera grešaka banaka ili nefer prakse koje je NBS obelodanila u objavljenom dokumentu.

"Najviše pritužbi korisnika odnosilo se na postupanje banaka, i to u vezi s korišćenjem kredita i platnih kartica, kao i izvršavanjem platnih transakcija", stoji u izveštaju u kome se precizira da je u periodu od 2019. do 2021. godine NBS rešila 3.402 pritužbe koje su se odnosile na postupanje banaka, od čega je 925 pritužbi rešeno u korist korisnika (27,2%).

(MONDO)

Pročitajte i ovo

Komentari 12

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

nik

banke tosu.uvek bile kriminalne.ustanove tise ogromni novac krade.bez razlike radilo se o kreditu u li oročivanke svog novca na banku.bankari onisu izazivači ratova

vitez

Koje banke.Uzas.Ljudi nemojte uzimati kredite.Strane banke vas ganjaju,Kako ja da platim kredit ako mi je penzija svakog 1o-og u mesecu.Bilo je lakse na 15 dana.Mozes da platis kredit,i da zivis.Ako se plati kredit,sta cemo jesti.Ja sam posteni gradjanin,i nemam nameru da zavlacim nekome ruku u dzep,da platim racune.A opomene stizu.ako mi stignu izvrsitelji,ona sam nagrabusio,Sta briga banku,ako nemam sta da jedem.racuni se moraju platiti.

Ivan

Objavite koja je to banka., da ljudi znaju. Ko zna kome još oni to naplaćuju.

special image