• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

VELIKA PROMENA U LIDLU! Jedna stvar odlazi u prošlost, a evo kako će to da UTIČE NA KUPCE u ovim supermarketima

Autor Ivana Vlajković

Prodavnice u Nemačkoj, među kojima je i Lidl, suočavaju se sa velikim promenama.

 shutterstock_2117882354.jpg Izvor: Shutterstock

U Nemačkoj se prodavnice prehrambenih prodavnica, među kojima se nalazi i Lidl, suočavaju sa velikim promenama. Reč je QR i bar kodovima. 

Bar kod se skenira na kasama i postoji više od 70 godina. Sistem od crnih linija izmislila su dva studenta 1940-ih godina. Patent su prijavili 1949. Kad je kod zaživeo kupovina više nije bila ista. Do sada su bar kodovi služili da radnici na kasama skeniraju proizvod prilikom kupovine. Sada, međutim, bar kod nestaje sa proizvoda u Nemačkoj, što može biti prednost za kupce.

Barkod, koji je do sada otkrivao informacije o proizvodu skeniranjem, biće zamenjen takozvanim "2D barkodom". Mnogi su već upoznati sa QR kodom, takođe poznatim kao 2D kod. Postoje čak i aplikacije za pametne telefone koje mogu da čitaju kodove i otkrivaju informacije ili otvaraju veze ka veb lokacijama.

Sa QR kodovima, više informacija može da se čuva ispod koda nego iza bar koda zbog "složenog uzorka", objašnjavaju nemački mediji, prenosi fenix-magazin.de. Kupci takođe mogu da skeniraju QR kod da bi dobili informacije o proizvodu. Ovo čini kupovinu interaktivnijom i informativnijom.

Na nekim proizvodima u nemačkim prodavnicama već postoje QR kodovi. Na nekim mesnim proizvodima već postoji QR kod pored bar koda, a koji omogućava kupcima da dobiju informacije o poreklu mesa.

(MONDO)

Možda će vas zanimati

Komentari 1

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Eto

A ja sam mislio da će uvesti ručne korpe kada kupiš 1-2 artikla da ne moraš da se guziš sa kolicima kao budala i sudaraš sa drugim kupcima, čekaš da neko prođe dalje pa da pristupiš izloženoj robi itd. J...la ih kolica, zbog toga sam tri puta bio u Lidlu: prvi put, zadnji put i nikad više!

special image