Zdrava ishrana i dijete mitovi.html

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Liste

6 mitova vezanih za dijete u koje slobodno možete da prestanete da verujete

Autor mondo.rs
Autor mondo.rs

Za koliko njih ste čuli? Objasnićemo vam zašto nisu tačni!

Izvor: Guliver/Getty Images/RossHelen

Ako pokušavate da izmenite režim ishrane, verovatno ste pročitali sve i svašta o raznim dijetama i neke od njih i probali. Stalno slušamo savete koje već smatramo dokazanom istinom, ali da li su baš svi saveti vezani za dijete tačni?

Evo šest mitova vezanih za dijete, u koje slobodno možete da prestanete da verujete!

Možda će vas zanimati

  1. Merenje svakog dana

    Nijedan uređaj ne bi trebalo da ima toliko moći nad vama, pa ni vaga. Slobodno se merite jednom nedeljno, ili se oslonite na to kako vam garderoba stoji umesto da opsesivno gledate broj na vagi.

  2. Ugljeni hidrati su zabranjeni uveče

    Ovaj mit zasniva se na priči da telo "nije sposobno" da uveče svari ugljene hidrate. Ali naše telo je sposobno da ih svari kad god, tako da možete da ih jedete, ali probajte zdravije verzije, cele žitarice, krompir ili voće.

  3. Izbacite gluten i smršaćete

    Ishrana bez glutena nije ni zamišljena kao dijeta za držanje težine pod kontrolom. U suštini bi samo nutricionista ili gastroenterolog trebalo da je savetuje onima koji boluju od celijakije ili osetljivosti na gluten.

  4. Isto je 200 kalorija čokolade ili 200 kalorija pirinča

    Ne čine hranu samo kalorije! Mnogo je bolje razmišljati o tome koje sve supstance unosimo kojom hranom, umesto da brojimo kalorije i "poistovećujemo" čokoladu,hleb, voće i druge namirnice.

  5. Pijte više vode i smršaćete

    Nećete, osim ako niste izmenili i ishranu. Hoćete, ako ste vodom zamenili slatka ili gazirana pića koja ste do juče unosili u ogromnim količinama.

  6. Vrste hrane ne bi smele da se mešaju

    Sigurno ste čuli da, kao, ne biste smeli da mešate ugljene hidrate i proteine u istom obroku ako želite da smršate? To sa naučne strane nema nikakvog smisla, jer većina "problematičnih" namirnica sama po sebi sadrži i proteine, i ugljene hidrate. Među njima su hleb, mahunarke, povrće, krompir...

    Znate li vi neki mit vezan za dijete, i njegovo objašnjenje? Recite nam u komentarima!

Pročitajte i ovo

Tagovi

Komentari 2

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Krmaklija

Kada bi poređao sve nutricioniste na svetu na jedno mesto, poubijali bi se međusobno...jer do sada sam sve čuo od njih, tako danje jedan u pravu sigurno

Krastavac

Generalno dijete su najveca glupost, najveci debilizam! Drzis dijetu mrcvaris organizam, smrsas par kilograma posle vratis se na staro, jojo efekat te zvizne u glavu, dobijes vise nego sto si izgubio. Postoji samo trajna promena ishrane i nacina zivota, nije potrebno mnogo izbacivanje ili bar umanjivanje namirnica tipa sokova, alkohola, junk hrane, slatkisa i rezultati su vidljivi na duze staze. Nema precica, vezbanje, hrana, odmor, recept za uspjeh! Pozdrav

Najnovije

Kolumnisti

Inicijalizacija u toku...
loader