Naime, Lidija je snimila reklamne fotografije za jednu teretanu, a na fotografiji ona sedi u luksuznom restoranu i doji dve bebe. Ako se pitate kakve veze imaju dojenje i teretana, poruka ispisana na fotkama je "posvetite se ove godine nečemu".

Međutim, dok jedni u ovoj reklami ne vide ništa loše, veliki broj žena širom sveta osuđuje fotke tvrdeći da je dojenje na ovaj način zloupotrebljeno. Uostalom, dojenje na javnom mestu je tema o kojoj se u poslednje vreme neprestano polemiše, pa nije ni čudo što je reklama za mnoge "prst u oku".

Lidija Herst, inače naslednica medijske imperije i ćerka Vilijama Rendolfa Hersta, kaže da nema potrebe da je osuđuju i da je reč o običnoj reklami.

undefined reklama

Šta vi mislite o reklamnoj kampanji?

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta zabave, kulture, muzike, filma, lifestyle, putovanja i seksualnosti pratite na našoj Facebook stranici - MONDO Zabava, kao i na Twitteru @Mondo_zabava.