Ford će od sad ovako testirati automobile (VIDEO)

"Najviša" tačka Evrope više nije Mon Blan na Alpima, već Fordovo test postrojenje u Kelnu

Dobrodošli u "vremensku fabriku".

U nemačkom Kelnu, Ford je otvorio svoj najnoviji test centar, koji će moći da simulira realne vremenske uslove.

Ovde se sad nalaze, jedna pored druge, najhladnija (-40C) i najtoplija tačka (+55C) na evropskom kontinentu. Ovo postrojenje može promenom vazdušnog pritiska da simulira i visinu od 5200 metara. Takođe, moguće je stvoriti vetrove brzine do 250 km/h, kao i vlažnost vazduha od 10 do 95 procenata.

Zahvaljujući ovom postrojenju, Fordovi inženjeri mogu testirati nove modele u nekim od najzahtevnijih vremenskih uslova i to kad god to požele.

U jednom trenutku se mogu naći na visokim Andima, onda se spustiti u ledeni Sibir, a zatim skoknuti do vrele Sahare ili vlažne Kostarike.

Inženjeri mogu kreirati i teške padavine, u vidu kiše ili snega, kako bi utvrdili koliko treba prozorima da se zamagle, odnosno kako rade brisači pod naslagama snega.

Uz to, testna vozila se nalaze na valjcima koji podržavaju brzine do 250 kilometara na sat, odnosno do 120 km/h, kada je automobile "na" 5.200 metara nadmorske visine.

Ford planira da u ovom centru, vrednom 70 miliona evra, proba udobnost, sigurnost i izdržljivost vozila. Testiraće se i elektrika, kočenje, klima uređaji, kao i situacije poput gužve u saobraćaju i vuče prikolice.

Inženjeri će analizirati i uticaj jakih vetrova i padavina na otpornost karoserije i drugih spoljašnjih delova.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

Dobrodošli u "vremensku fabriku".

U nemačkom Kelnu, Ford je otvorio svoj najnoviji test centar, koji će moći da simulira realne vremenske uslove.

Ovde se sad nalaze, jedna pored druge, najhladnija (-40C) i najtoplija tačka (+55C) na evropskom kontinentu. Ovo postrojenje može promenom vazdušnog pritiska da simulira i visinu od 5200 metara. Takođe, moguće je stvoriti vetrove brzine do 250 km/h, kao i vlažnost vazduha od 10 do 95 procenata.

Zahvaljujući ovom postrojenju, Fordovi inženjeri mogu testirati nove modele u nekim od najzahtevnijih vremenskih uslova i to kad god to požele.

U jednom trenutku se mogu naći na visokim Andima, onda se spustiti u ledeni Sibir, a zatim skoknuti do vrele Sahare ili vlažne Kostarike.

Inženjeri mogu kreirati i teške padavine, u vidu kiše ili snega, kako bi utvrdili koliko treba prozorima da se zamagle, odnosno kako rade brisači pod naslagama snega.

Uz to, testna vozila se nalaze na valjcima koji podržavaju brzine do 250 kilometara na sat, odnosno do 120 km/h, kada je automobile "na" 5.200 metara nadmorske visine.

Ford planira da u ovom centru, vrednom 70 miliona evra, proba udobnost, sigurnost i izdržljivost vozila. Testiraće se i elektrika, kočenje, klima uređaji, kao i situacije poput gužve u saobraćaju i vuče prikolice.

Inženjeri će analizirati i uticaj jakih vetrova i padavina na otpornost karoserije i drugih spoljašnjih delova.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

Dobrodošli u "vremensku fabriku".

U nemačkom Kelnu, Ford je otvorio svoj najnoviji test centar, koji će moći da simulira realne vremenske uslove.

Ovde se sad nalaze, jedna pored druge, najhladnija (-40C) i najtoplija tačka (+55C) na evropskom kontinentu. Ovo postrojenje može promenom vazdušnog pritiska da simulira i visinu od 5200 metara. Takođe, moguće je stvoriti vetrove brzine do 250 km/h, kao i vlažnost vazduha od 10 do 95 procenata.

Zahvaljujući ovom postrojenju, Fordovi inženjeri mogu testirati nove modele u nekim od najzahtevnijih vremenskih uslova i to kad god to požele.

U jednom trenutku se mogu naći na visokim Andima, onda se spustiti u ledeni Sibir, a zatim skoknuti do vrele Sahare ili vlažne Kostarike.

Inženjeri mogu kreirati i teške padavine, u vidu kiše ili snega, kako bi utvrdili koliko treba prozorima da se zamagle, odnosno kako rade brisači pod naslagama snega.

Uz to, testna vozila se nalaze na valjcima koji podržavaju brzine do 250 kilometara na sat, odnosno do 120 km/h, kada je automobile "na" 5.200 metara nadmorske visine.

Ford planira da u ovom centru, vrednom 70 miliona evra, proba udobnost, sigurnost i izdržljivost vozila. Testiraće se i elektrika, kočenje, klima uređaji, kao i situacije poput gužve u saobraćaju i vuče prikolice.

Inženjeri će analizirati i uticaj jakih vetrova i padavina na otpornost karoserije i drugih spoljašnjih delova.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.